Garantie en klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Wij geven, naast de wettelijke termijn van 1 jaar, een tweede jaar garantie op alle armaturen die u aankoopt bij Koopjezonnebrillen.nl. Heeft u een defect? Wacht niet en meld het ons. Wij helpen u graag met het vervangen hiervan! Ook dat doen we, zonder gedoe!
Wanneer kan ik geen gebruik maken van de garantie?
In een aantal gevallen kunt u geen aanspraak maken op de garantie:
- Als er veranderingen zijn aangebracht aan het product door derden.
- Door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik zoals het niet volgen van de gebruikershandleiding.
- Bij gebruikssporen.
- Bij blootstelling aan vocht.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@koopjezonnebrillen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.