Veelgestelde vragen
Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen over onze zonnebrillen, mocht je vraag er nu niet tussen staan neem dan contact met ons op. Dit kun je doen per e-mail of telefonisch.
Wanneer een zonnebril op voorraad is en voor 16:00 besteld is dan zal deze de volgende dag worden bezorgd.
Tot drie zonnebrillen worden meestal per briefpost verzonden, voordeel hieraan is dat u niet thuis hoeft te zijn om deze in ontvangst te nemen. Om schade te voorkomen versturen we grotere hoeveelheden via pakketpost. Pakketen worden uitsluitend met PostNL verzonden
Jazeker, wij versturen ook naar Belgie
Vanaf € 20 wordt je bestelling gratis bezorgd, onder dit bedrag kost verzending € 3,95.
Meestal wordt dit veroorzaakt door je spamfilter, wij doen er alles aan om deze e-mails goed aan te laten komen. Soms lukt dit helaas niet.
Toch niet helemaal tevreden over je zonnebril, geen probleem u kunt deze binnen 14 retourneren voor meer informatie kijk op onze retour pagina
Wij hebben een ruime keuze zo kunt u via deze kanalen betalen: iDEAL, Creditcard, Giropay, Belfius Direct, ING Home Pay, KBC/CBC, Bancontant, Paypal en SOFORT Banking
Mocht je de bezorger gemist hebben geen probleem, er wordt twee keer geprobeerd het pakket te bezorgen daarna wordt deze op het dichtsbijzijnde PostNL servicepunt afgeleverd. Als je van te voren weet dat je niet thuis bent, kun je ervoor kiezen om je pakket bij een PostNL servicepunt te laten leveren. Deze kun je kiezen wanneer je gaat afrekenen.
Wij controleren altijd de zonnebrillen voordat ze bij ons de deur uit gaan, ook verpakken we deze zorgvuldig. Mocht het toch zijn dat deze door transport beschadigd is, stuur ons zo snel mogelijk een foto met duidelijk hierop de beschadiging. Gaan wij er vervolgens voor zorgen dat je zo snel mogelijk de zon weer in kan
Standaard niet, wet je wel kunt doen is je pakket laten afleveren op een afhaal punt van PostNL. Deze kun je ook op zaterdag afhalen